התחברות הרשמה

זה נורא אם לא באלי ללכת לרונדו?

כאילו אם אני אלך זה יהיה נטו כי כולם הולכים ולא כי באלי זה פשוט לא נראה כזה כיף זה דיי נראה סתם פלוס עושים שם מלא תאונות
19 ביוני 2022, 21:08
רונדוכיתה י"ב    
4 תשובות
בכלל לא
אנונימית
לא נורא אבל זה חוויה לא צריך לנסות להיות שונה בכוח
ז
זיוויי
לא נורא
r
reputationtv
לא, זה בסדר. מותר לך.
H
Hidden Secrets
באותו הנושא:
יש לכם הצעות איך אני מקשטת את הרכב לרונדו
יש לכם רעיון יצירתי לרונדו על רכב BMW????
יש לכם רעיונות לרונדו?
שירים לרונדו
איך מקשטים את הרכב לרונדו?
משפטים לרונדו מחזור מ"ו דחוףף
היושש אשמח לרעיונות לרונדו מה לכתןב על האוטו (אנחנו מחזור ה')
אוף אני מבואסת לא הלכתי לרונדו כי אין לי רישיון איך לצאת מהבאסה ?
כדאי ללכת לאפטר רונדו?
עזרה בחיפוש משפטים לרונדו
משפט לרונדו עם המילה כוכבים ?