9 תשובות
לא בשעות העבודה שלו, לא מכבד.
שואל השאלה:
אולי הוא בבית וזה יפריע לו
אולי הוא בבית וזה יפריע לו
אנונימי
עדיף בשעות האלו לשלוח ווטסאפ
אבל אם זה דחוף תתקשר
אבל אם זה דחוף תתקשר
עדיף ווצאפ, ואם חייב שיחה אז לכתוב בווצאפ שאתה מבקש שיחזור אליך בשיחה כשנוח לו
שואל השאלה:
להתקשר בשעות העבודה או בבית? כי בשעות העבודה זה נראה לי יותר נוח לדבר באמצע הנהיגה ובבית זה מפריע
להתקשר בשעות העבודה או בבית? כי בשעות העבודה זה נראה לי יותר נוח לדבר באמצע הנהיגה ובבית זה מפריע
אנונימי
לא מכבד בשעה תשע, תשלח לו הודעה בווצאפ ואם זה דחוף להתקשר מחר בבוקר..
אם זה דחוף תתקשר אם לא הודעה עדיפה..
זה בסדר
זה בסדר.
באותו הנושא: