7 תשובות
אני מעדיפה 11
13 אבל גם 11 טוב
תגדירי "איכות".
אבל ליטרלי מכל בחינה (חוץ ממחיר, כמובן) ה-13 עדיף.
11 מעולה אבל מבחינת איכות מה יותר טוב? ברור ש13
אייפון 12 עדיף על שניהם
^ חרטא.
תן לי יתרון אחד של ה-12 על ה-13 (חוץ ממחיר).