4 תשובות
היא נורא סטיגמתית.
והיא יורדת על כולם שם בערך בצורה מגעילה.
היא רבה עם כל אחד,מרכלת על אנשים וסתם יורדת על כולם
היא רבה עם כל אחד.. כפי שהבנתי..
השאלה היא
מה היא כבר לא עשתה ...