24 תשובות
תודה רבה
מה מה?
אנונימית
שאלה הזויה ומסכן הילד שלך,ולשאלה לא מה פתאום
כן, זה הכרחי בדור שלנו
תרשמי אתזה בשאלה שלי!
את גאונה
שואל השאלה:
הוא גם ככה לא יזכור כלום
זה רק לטובתו
אנונימית
ממש לא מה
זה יכאיב לו, זה התעללות
כן אוקיי, אני מקווה שלא באמת תעשי את זה לילד שלך.
ולמה לעזאזל הייתי בטוחה שבתיאור תרשמי משהו כמו "אז למה ברית מילה זה נראה לגיטימי בעינכם?"
זו השוואה לברית מילה?
ולשאלה, לא
שואל השאלה:
^^^נו באמת, הוא רק בגיל 8 ימים, הוא לא יזכור כלום גם ככה.
אנונימית
אז מה אם הוא לא יזכור כלום? למה שאני אתלוש לו ציפורן? אגב הציפורן תצמח מחדש, אז את תתלשי לו אותה כל פעם?
לא הבנתי מה הפואנטה בזה
שואל השאלה:
היא לא תצמח אם נעקור אותה מהשורש
אנונימית
שואל השאלה:
^^למנוע מחלות כמובן
אנונימית
אין לציפורן שורש
זה סוגשל עור שמתקשה
בגלל זה תמיד יש עור על הציפורן (החלק המחוספס הזה)
לא, כי זה איבר שימושי ואין סיבה לעשות את זה.
לעומת זאת יש סיבה לעשות ברית מילה, ועורלה היא... פחות שימושית.
ברית מילה וציפורן זה ממש לא אותו דבר, אי אפשר להשוות את זה.
כמה מפה שאומרים שהיא מזעזעת, שהילד מסכן ושזה לא משנה שהוא לא יזכור כלום יעשו לבן שלהם ברית מילה? מי שכן צבוע ופתטי

אחת השאלות היותר טובות שהיו בסטיפס
ווטאפאק סליחה שאני אומרת את זה אבל את הזויה
מה? ממש לא.
בברית מילה מורידים חלק מאוד לא שימושי בחיים, וזה מצווה. משהו שכל יהודי צריך לעשות. לעומת זאת, תלישת ציפורניים זה התעללות, זה לא מצווה וזה הרבה יותר כואב כי יש ריכוז עצבים יותר גבוה באיזור הציפורניים מאשר האיבר.
נכון, ברית מילה יכולה להיות יותר אכזרית
איזו בורות. החלק ה-"לא שמושי" הזה נועד להגן על העטרה ("כפה") ומכיל שליש מהתחושה העצבית של הפין. בלעדיו העטרה מתיבשת ונסדקת, 10% מהנמולים סובלים מפתח שופכה צר, ואני לא רוצה לדבר בכלל על כל מקרי הרשלנות של רבנים שגורמים לנזק בלתי הפיך גרוע בהרבה.
הסרת החלק רבוי העצבים הזה נלוית בכאבי תופת שלא יתוארו. זה חולני והכול בשביל שהילד בעתיד בכל זאת ישים קונדום.
ויש עוד המון איברים "מיותרים" בגוף האדם שעלולות להתפתח בהם מחלות בסבירות הרבה יותר גבוהה. כמו רקמת השד. למה לא חותכים גם את האיברים המיותרים האלה?
ואם על הטעון הרפואי עוד אפשר להתוכח ענין המצוה הוא פשוט הטמטום הכי גדול שאפשר לומר בענין הזה. יש גם מילת נשים שעובדת בדיוק על אותו עקרון - חותכים לאישה חלק "מיותר" מאיבר המין שפוגם בהנאה המינית שלהן ולפעמים גרוע מכך. גם זה מגן בדיוק אותו דבר כמו חתוך עורלה ומאותן מחלות בדיוק. בשביל האפריקאים והערבים שעושים את זה זאת מצוה שעל כל אחד מהם חיב לעשות. אבל את בטח מזדעזעת רק מעצם הקריאה על זה. על אף שזאת מסורת נכון?
מצוה היא שם מכובס למסורת פרמיטיבית שמשמרת עבר פרמיטיבי נטול ידע