4 תשובות
את הכי יפה ככה.
חברות שלך פגומות (:
תתעלמי ממה שהם אומרות ! למה ישר לחשוב שהם צודקות?
היא ילדה בכיתה א'.., אין לך מה להתרגש ממנה.
לגבי החברות-תתעלמי , אם הן צחקו עלייך יש להן בעיות(זה נכון במובן מסויים) , זה לא נקרה חברות אם ככה הן פעלו.
שואל השאלה:
ילדים קטנים לא משקרים בדרך כלל הם אומרים את האמת בפרצוף כמו שהיא :/
אנונימית