10 תשובות
כן, וגם אני החברה הזאת.
לא.
כן. עדיף להתעלם והם יתעלמו גם
כן מציקים
אנונימי
כן זה מציק יואו ולא בקטע של יש לי מה להסתיר אלא לכבד את הפרטיות גם סתם שאני כותבת משהו היא מסתכלת למי ומה
אצלי זה נקרא אחים קטנים
וואי כן
זה ככ מעצבן
כן , זה מטריף אותי
לא
וגם אם כן לא היה לי אכפת אני לא מסתירה משהו