קניתי כרטיס למסיבה ב5.6 ודחו אותה ל21.6 עכשיו לא מסתדר לי אז שלחתי להם ישר הודעה שיבטלו לי את הכרטיס והם לא מבטלים ועוקצים לי 200 שקל ולחברים שלי גם 200 שקל בנוסף הם גם דחו את המסיבה מה21.6 ל20.6 בלי להודיע. דיברתי עם היחצן והוא פשוט מורח אותי ומסנן, וניסיתי לדבר עם גטאין החברה עצמה והם גם לא עונים או עוזרים לי מה אני עושה?