8 תשובות
לא כל כך טוב. באיזו כיתה את?
שזה מעולה
זה סבבה אפשר יותר טוב בכנות
ממוצע סביר
אוי.
לא רע, כיתה יא' זה קשה
נחמד מאוד כל הכבוד
שואל השאלה:
כיתה יא
כיתה יא
אנונימית
באותו הנושא: