8 תשובות
לא כל כך טוב. באיזו כיתה את?
זה סבבה אפשר יותר טוב בכנות
ממוצע סביר
אוי.
לא רע, כיתה יא' זה קשה
נחמד מאוד כל הכבוד
שואל השאלה:
כיתה יא
אנונימית