16 תשובות
אל תהיה מעיק
שואל השאלה:
אני לא אהיה מעיק אני לא מציק לה אף פעם או משהו.
אני רק מדבר איתה פעם ביום וזה. והיא אפילו לא דחתה אותי ישירות.
כל מה שאני אוצה זה להגיד לה כדי להוריד מהלב
אנונימי
אז תגיד לא תפסיד כלום
שואל השאלה:
אוקי תודה
ואיך לקחת אותה לצד כדי להגיד לה?
אנונימי
אני חושבת שבשביל שתישארו חברים ושדברים לא יהיו, עדיף שלא תאמר לה איך אתה מרגיש כלפיה מפני שזה יעיק עליה. לשמוע דבר כזה מכביד עליך ויכולות לצוץ מחשבות של אשמה בגלל שאתה אמרת ושיתפת לגבי איך אתה מרגיש אבל היא לא מרגישה אותו הדבר ולא רוצה מערכת יחסים.
שואל השאלה:
כן אבל תקשיבי מה הבעיה
כאילו ניסיתי עכשיו בשבוע האחרון לא להגיד ולראןת איך זה, הבעיה שהיא כבר יודעת.
וכנראה בגלל שהיא יודעת - ולא רוצה מערכת יחסים או אותי בכללי - היא לא יוזמת איתי שיחות ולא אומרת לי שלום ככ... רק אני עושה את זה.
כשעד לפני שלושב שבועות בערך, היינו בסדר לגמרי. היא הייתה באה ואומרת לי שלום וחיבוק, אבל עכשיו רק אני האחד שעושה את זה, ואם אני לא עןשה את זה זה לא קורה.

בקיצור אני רוצה להבהיר לה שאני רק רוצה שנהיה ידידים, לא מתוך כוונה רומנטית כבר....
אנונימי
זה יהיה די קשה לחזור אחורה אבל אם אתה מאוד רוצה להישאר ידיד שלה, תדבר איתה על זה חד וחלק ותאמר לה שזה עבר לך ושהיא אדם שחשוב לך שתהיה נוכחת בחיים שלך (:

אני רק משערת אבל אם תעשה את זה, יקח לזה כמה זמן אבל אני מקווה בשבילך שתצליחו לחזור להיות חברים כמו שהייתם לפני כן
שואל השאלה:
שמעי לא היינו כזה חברים גם כן לפני זה-
כמו שאמרתי, רק חיבוק כשנפגשים ושיחה קצרה פה ושם.
אז אני רוצה עכשיו להתחבר איתה יותר פשוט ובעתיד...אולי לנסות שוב. אבל בנתיים להתחבר איתה.
ובשביל זה אני צריך לבקש שנהיה ידידים
אנונימי
אהה אז זה טיפה הופך את זה למסובך יותר אבל אתה יכול לבוא אליה בקטע חברי כזה ולומר לה: "תקשיבי אנחנו חייבים להיפגש יותר!" ואז להמשיך את המשפט עם אחד התחביבים שלך בשביל לפתח נושא עניין או לשאול אותה נגיד: "תגידי, ראית את הסרט (סרט רנדומלי)? אם לא אז אנחנו יכולים ללכת לראות אותו יחד!"

אלה סתם הצעות אבל מה שאני מנסה לומר זה שזה לא יהיה קל להתחבב עליה במיוחד אחרי שהיא מודעת לכך שהיו/יש לך רגשות כלפיה. אבל אני מאמינה בך!! בהצלחה!!!
שואל השאלה:
^אממ אני ממש מעריך את העצות
אבל זה הרבה הרבה יותר מסובך ממה שאת חושבת חחח
דבר ראשון היא אחות של חבר שלי מהכיתה (היא גם אחתי בכיתה), אז אם אקח אותה לאנשהו סתם ככה זה יהיה ממש מוזר.
דבר שני אני לא יודע אם זה עובד ככה - אני לא יכול פשוט לבקש ממנה להחפגש יותר, היא לא מפגרת והיא תבין שאני בא בקטע רומנטי (למרות שאני לא) וכנראה תתחמק.
מה שאני רוצה זה להבהיר לה שעכשיו אני פשוט רוצה להיות איתה בקטע ידידי. בגלל זה אני רוצה להגיד לה... הבנת?
אם את רוצה אני יכול להסביר לך את כל המצב בפרטי
אנונימי
אפשר, ואנסה לעזור כמה שאני יכולה!
עכשיו כשהבהרת כמה מסובך המצב זה יהיה קשה לפצח את המקרה אבל אנחנו נמצא פתרון!
שואל השאלה:
תודה^^ מעריך מאוד
שולח בפרטי
אנונימי
אוקי תקשיב, יש לי שני חברים שהיו ביניהם באמת רק חברים טובים מאוד, הבחור פיתח רגשות לבחורה, הוא הודה בפניה בזה אבל ביקש להישאר חברים טובים רק. דברים התגלגלו ובסוף הם הפכו לזוג, רק שזה לא טוב. יש להם מערכת יחסים רעילה ומתוסבכת שגם אני חלק מהזמן תקועה שם באמצע. אני לא ממליצה לך בכלל להתוודות בפניה אם זה לא מרצון שיצא מזה משהו.
שואל השאלה:
ברור שזה מרצון שיצא משהו ^
אבל אני יודע פשוט שזה לא מה שהולך לקרות, כי כמו שאמרתי היא לא רוצה אף אחד.
אני רוצה להתוודות בפניה ןלהישאר בקשר של "סבבה אחד עם השני" כדי להוריד את זה מעצמי סוףסןף...
אנונימי
^אתה חושב שהיא תמשיך להישאר איתך באותו המצב או תתרחק ממך אחרי שתעשה את זה?
שואל השאלה:
אני באמת לא יודע.
לכן אני אבקש ממנה שנהיה ידידים כזה, ואקווה לטוב.
אנונימי