12 תשובות
לא..
זה אמונות תפלות
לא
אל תאמיני לזה
הכל טוב :)
בולשי*ט אמונות תפלות זה לא אמיתי
לא זה שטויות.
שואל השאלה:
תענו לי מבחינה דתית
אנונימית
לא דתיה אין לי מושג
לא , זה חרטוט.
ככה אומרים אבל לפי דעתי זה נכון
זה רק אומר שאת/ה מפחד/ת מהזדקנות אולי כי סוף שנה ועולים כיתה וזה ומתבגרים
כיום חלומות אינם אמיתיים.