9 תשובות
לא אוהב אותה
פחות הטעם שלי
זמרת אמיתית עם נשמה, חולה עליה ועל השירים שלה יש לה קול של מלאך.
יש לי עליה ביקורת בפן האישי אבל זה ביני לבין עצמי (או לבינה..).
חוץ מזה אחלה נסרין שבעולם.
שהיא אחלה זמרת אוהבת אותה
לא מתחבר אליה.
לא מתה עליה
זמרת טובה.
פחות הסגנון שלי אבל היא טובה
מושלמת
זמרת טובה