7 תשובות
מצויין.
זה מעולה!! כל הכבודד
כן זה מעולה
כן.
כן
כן
לא מבין למה כל הזמן שואלים שאלות שמובנות מעצמן
ולשאלה כן זה ממש טוב
ולשאלה כן זה ממש טוב
אנונימי
באותו הנושא: