5 תשובות
שואל השאלה:
שנייה רגע אבל זה לא מוציא שיערות הפוכות וכאלה?
שנייה רגע אבל זה לא מוציא שיערות הפוכות וכאלה?
אנונימית
היא כואב רצח בפעם הראשונה אבל אם את עושה שעווה זה יהיה לך סבבה
כואב בפעם הראשונה אבל מתרגלים
כן אפשר, זה קצת כואב כי את מרגישה כל שערה ושערה נתלשת אבל זה עדיף מגילוח
תקשיבי השתמשתי במכונה של סילק אפיל (לזה את מתכוונת?) ובמשך מלא זמן היה לי ממש סבבה כי זה ממש נוח אבל אז היה לי שערה הפוכה וזה הסתבך ונהייה לי ממש אבצס.. הרופאים אמרו לי ספציפית לא להשתמש בזה יותר כי יש לי בעיה רפואית שמעלה את הסיכוי שלי שזה יקרה, אבל הם אמרו גם שאם משתמשים חובה חובה חובה לחטא את המכשיר ואת העור שלך כי אם לא זה יכול להזדהם ולעשות אבצס וכל זה (שזה ממש כואב אז מניסיון- עדיף להימנע)
אני לא אומרת את זה כדי להפחיד או משהו, רק שאם את משתמשת במכשיר תחטאי את אותו ואת העור שלך כדי שזה לא יקרה.
וכן זה כואב להשתמש בו, אבל לי אישית זה לא היה כזה נורא והמכשיר ממש נוח אז זה שווה את זה:)
אני לא אומרת את זה כדי להפחיד או משהו, רק שאם את משתמשת במכשיר תחטאי את אותו ואת העור שלך כדי שזה לא יקרה.
וכן זה כואב להשתמש בו, אבל לי אישית זה לא היה כזה נורא והמכשיר ממש נוח אז זה שווה את זה:)
אנונימית