2 תשובות
אני הייתי. צריך להזמין כרטיסים מראש. זה לא כזה מדהים. אם נופים מעניינים אותך אז יכול להיות שתאהבי.
זה מקום נחמד. יש שם מלא צמחים ובית קפה. זו עוד אטרקציה בשביל להעביר את הזמן ולחוות עוד משהו.
אבל במרחק הליכה מהמקום יש את מגדל לונדון. זה מקום מאוד מעניין ומרשים ויש שם סיורים מודרכים למעוניינים. יש שם גם את התצוגה של תכשיטי הכתר, שזה פשוט כל מיני חפצים מאוד יקרים מזהב ואבנים ששומשו על ידי בני המלוכה. זה נחמד.