5 תשובות
שואל השאלה:
למה מזעזע??
אנונימית
שירים גרועים רצח מתמקדים יותר בטכנו אח את אוהבת..
וכל זוג מחליט שבאלו להזד11ן בכל פינה
וגם אין מקום לשים דברים והבר מעפן ויקר ולא אהבתי את האווירה בכלל
אבל לא ממליצה שם
מועדון מזעזע בעיניי
בכלל הגעתי למסקנה שמועדונים זה חרא רצח
כאלו את עולה במדרגות ואז יש מימין מסיבה ומשמאל מסיבה
את נכנסת לאן שבאלך
יכולה גם להחליף כזה בין לבין
לא זה פשוט שתי כניסות שונות