6 תשובות
בדיוק שמעתי אותו היום, אחד השירים האהובים עליי של הביטלס
לא אוהב את ההיפים האלה הם מתייפיפים והם בעצמם ניראים כמו שדונים
אנונימי
אחלה שדונים יש לציין
שיר גאוני ומדהים

יום הולדת שמח :))
1.השיר נדיר.
2.ידוע,אם יש לך אינסטנגרם אני אשלח לך קישור לעמוד שלי ואת תראי כמה סטורי העלתי
מדהים!!! מאוד אוהב אותו