5 תשובות
נשמע קצת כמו סכיזופרניה אם אתה מדמיין שיש דמויות שקיימות בך
שואל השאלה:
זה העניין, זה הכי מתאים לזה, אבל d.i.d זה פיצול אישיות. וההפרעה שתיארתי אלו דמויות שהבנאדם לא מזדהה כהם..
זה העניין, זה הכי מתאים לזה, אבל d.i.d זה פיצול אישיות. וההפרעה שתיארתי אלו דמויות שהבנאדם לא מזדהה כהם..
אנונימית
dissociative identity disorder?
אולי ocd?
סכיזופרניה? כדאי שתפני לפסיכיאטר אם את מרגישה את זה
באותו הנושא: