5 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני נוסעת בחמישיי איזה באסהה
אבל אני נוסעת בחמישיי איזה באסהה
אין הרבה מדוזות אף פעם לא ראיתי מדוזה באילת והמים לא כאלה קרים בגלל שממש חם באילת
כן הם קרים, ויש מדוזות
כן יש מדוזות לצערי
המים ממש קרים
לגבי מדוזות אני חושב שיש
לגבי מדוזות אני חושב שיש
באותו הנושא: