7 תשובות
לא
לא. אבל אני מניחה שיש כאלו שכמוך.
כן אם זה בן אדם שאני סתם מוציאה עליו את העצבים שלי
אם זה מישהו שזה הגיע לו באותו רגע אז לא אני לא ארגיש אשמה אלא אם כן אני אבין אחרי שאני נרגעת שהגזמתי
יש לי בעיות עצבים אז יוצא פעמים שאני מתעצבנת על כלום אבל עם הזמן אני מצליחה לשלוט על זה וככה אני מרגישה פחות אשמה כי אני מנסה לא להוציא עצבים על אנשים שלא עשו כלום
שואל השאלה:
^אני ממש מבינה אותך לפעמים יש לי בעיות עצבים קשות
באותו הנושא: