48 תשובות
אני הייתי שמח אם היה דארק מוד לסטיפס.
כן אבל אז זה יהיה מפחיד
כן אבל יהיה מוזר להתרגל לזה
כן עדיף ככה
אנונימית
כן אבל זה יהיה די מפחיד
יכול להיות עיצוב יפה
עדיף ככה
דארק מוד בצבע אדום שחור יכול להיות מדהים
זה יהיה בסדר אבל שיהיה אפשרות להחליף חזרה לזה כי לא כולם ירצו את זה
לאא שחור ואדום זה צבע של גותים זה יהיה מכוער עדיף ככה
כן, אני לא ממש אוהבת ירוק אז..
דארק מוד יהיה נחמד אבל אדום יהיה מכוער
עדיף הירוק בהרבה
יש הרבה סיבות פסיכולוגיות מאחורי בחירת הצבע ירוק. במיוחד הגוון הבהיר הזה של סטיפס. לרוב הבחירה בירוק נעשת בכדי להשרות רוגע ולהראות שזה נכון וטוב(אנחנו מקשרים ירוק לטוב ואדום לרע מהמון סיבות)
אז לא. אני חושבת שהתבע ירוק צריך להשאר.
וכמובן מכיוון שהוא הצבע היחודי של סטיפס, זה סימן ההיכר שלו.
אנונימית
עדיף את מה שיש עכשיו
^^מסכימה
סטיפס עם עיצוב אישי!!!!!
^ גאונות
אדום יהיה מכוער עדיף כמו עכשיו
שיהיה אופציות
ממש לא
עיצוב אישי
אני בעד dark mood כמו שיש בטלפון
לדעתי צריכים להחזיר במחשב את העיצוב הקודם או ליצור עיצוב חדש ומותאם ולהשאיר את העיצוב העכשווי בטלפון, העיצוב החדש לא מתאים למחשב אלא לטלפון וזה די ברור.
אם יהיה מצב־לילה, לדעתי צריכים שהוא יהיה ירוק כהה עם אפור כהה או כחול כהה ולא שחור כי קשה לקרוא לבן על גבי שחור וזה מאמץ את העין.
אנונימי
שאלה טובה, מאיפה בא הרעיון הזה? אני אישית פחות אוהב את זה כי שילוב הצבעים הזה מזכיר לי מלחמה, ניתן לייחס את זה למודעות אבל בצבעים אדום ושחור שראיתי פעם.
הייתי רוצה שיהיה כאילו שכל אחד יכול לבחור את הגוון האישי שלו זה היה מגניב
לתשובה הראשונה אפשר לעשות דארק מוד במכשיר שלך או שזה רק בטלפון ואז סטיפס בדארק מוד רק בערב אם אני לא טועה לא תמיד זה בלי דארק מוד
ירוק זה הצבע של סטיפס מההתחלה, לדעתי זה מוריד מהערך שלו אם עושים דרק מוד בצבע אדום.

לדעתי הדרק מוד של סטיפס הולך להראות ככה:
השחור הזה כהה מדי והירוק עם גוון טיפה חולני, עדיף משהו שמזכיר יותר וצאפ וב
אנונימי
מה פתאום אדום ושחור
אפשר לעשות שינוי עיצוב כזה די בקלות באמצעות תוסף, מדובר פה סה"כ על angular עם materialui
הייתי רוצה שיהיה דארק מוד (צבע שחור) וזהו אולי גם כל מיני עיצובים שהאתר מציע ואנחנו יכולים לבחור או להוסיף מהגלריה שלנו זה מגניב!
^^^^ אוקיי הקשבתי למה שאמרת
יו
יש דארק מוד, לגבי התשובה הראשונה תפעיל דארק מוד בטלפון ואז יהיה לך סטיפס דארק מוד
יש לי דארק מוד בטלפון והסטיפס בכל זאת לבן
אצלי הוא דארק מוד מגניב
מוזר שמשום מה אצלי זה לא נותן
אם יהיה "דארק מוד" חשוך אנשים "דכאוניים" ינטו יותר להתאבד..
אנונימי
דאפק מה אנחנו בגיהנום
אנונימי מאיפה הבאת את זה?!?
^^^ מה
ה
ק
ש
ר
אה נו זה במחשב בטלפון לא נראה לי יש אפשרות לשנות ): אבל יש לי מחשב אני אנסה לשנות בו(^~)
סטיפס בסגנון גותי זה נדירר
אנונימית
כחול כהה וקצת לבן. צבעי הדגל. טוב בהרבה
אנונימי
אם כבר שכל אחד יוכל לבחור צבעים משלו
אגב דארק מוד זה לא לכולם עובד בסטיפס
לא, זה סטיפס לא רדיט
אבל עיצוב אישי/דארק מוד יהיה נחמד
בסטיפס שלי בדארק מוד אז הוא ירוק שחור
אל תשחקו אותה עם "מההקשר"
אנונימי