4 תשובות
אני חושבת שזה מאוד יפה ואם את אוהבת ורוצה, אז לכי על זה. זה לא מביך
אם זה משהו שיש לך כוח להתעסק איתו ואת רוצה, תעשי מה שבא לך. כל אחד והעדפות שלו.
חושב שזה מיותר
זה מושלם ממש אל תובכי העיקר שתרגישי טוב
באותו הנושא: