9 תשובות
אין לי בכלל
אם אתה גולש מהאינטרנט ואין לך משתמש אז יש פרסומות תמיד
אם יש לך סטיפס פרימיום אז זה בלי פרסומות
שואל השאלה:
יש לי משתמש ויש לי בכל שאלה לפחות 3 פרסומות!
והם גם קופצות זה מעצבן
יש לי משתמש ויש לי בכל שאלה לפחות 3 פרסומות!
והם גם קופצות זה מעצבן
אנונימי
אין לי אתה צריך לקנות מחשב חדש
גם לי באיזה שבוע וחצי האחרון נהיו מלא פרסומות זה מזעזע
תוריד את האפליקציה
שואל השאלה:
אני לא יכול אני באייפון
אני לא יכול אני באייפון
אנונימי
הזוי
אפשר לחשוב כמה עולה להפעיל אתר כזה
אפשר לחשוב כמה עולה להפעיל אתר כזה
אנונימי
באותו הנושא: