3 תשובות
אם לא טוב לך תעזוב מה יש לא לדעת מה לעשות
אם אתה סובל והכסף לא משתלם אז למה להישאר שם
תעסןב אחי.. תלמד משהו קח קורס קח משהו שיקדם אותך לעולם אל תתפשר על עבדוה פיזית
וזאת אני אומא מכייון שהבנתי שאתה מעל 18, בהינתן ששכר המינימום הוא 29.16.
אם אתה לא יודע מה זה המשהו - וזה הגיוני שלא תדע.. תבקש העלאה לפחות 2 שקל לשעה או אפילו 3