12 תשובות
כן, למה לא? זה יראה לה שהיה לך אכפת ובאמת נהנית אז אין מה להפסיד :)
כן
כן תכתוב לה יא כוכב
תכתוב לה שנהנת ממש ושהיה כיף איתה
כן לך על זה יא גנטלמן אחד
כן
לאלאלאלא אל תכתוב מייד זה ממש נדוש, חכה לבוקר או משהו
אם נהנית אז כן
באותו הנושא: