4 תשובות
תלוי מה הוא אמר לך בשיחה וזה אבל בתכלס עצם העובדה שהוא צילצל אליך כנראה שהוא קצת מתגעגע
כששיכורים, עושים דברים שכשצלולי דעת לא עושים. או שזה משהו שהוא עשה ללא הכרה ופכחות והיה גמור לגמרי או שזה משהו שהוא רצה לעשות אבל היו דברים שעצרו אותו והוא פשוט לא חשב בהיגיון והתקשר
או שסתם
או שחברים שלו אמרו
או שכי יש לו משהו עליך
או שאת פשוט היית באנשי קשר מיקדימה
או שחברים שלו אמרו
או שכי יש לו משהו עליך
או שאת פשוט היית באנשי קשר מיקדימה
כנראה חרמן עליך
באותו הנושא: