4 תשובות
שואל השאלה:
מה זה הופעת סטנדאפ ?! מה אתה צוחק, תענה
אנונימי
אוקיי אני לא מנתחת אבל אני אענה לך מהגיון פשוט. כן, כל ניתוח הוא כואב, חותכים אותך בגדול.. אולי יש הליכים עם חדירה מינימלית? לא יודעת לגבי זה. המשקל יורד מהר יחסית לירידה טבעית (עם תזונה וספורט וכו) אבל לא ישר כמובן. בלי קשר שמעתי שיש הרבה סיבוכים לניתוח הזה, כדאי לך לחקור על זה קצת לפני שאתה עושה אותו. שוב אני ממש לא מומחית, אני עונה מאנשים שראיתי שעשו את הניתוח לא עשיתי סקר, לא חקרתי על זה, אל תקח אותי במילה.
ולא המשקל ממש לא יורד ישר אחרי הניתוח , הניתוח הוא קיצור קיבה משמע - מקצרים את הקיבה.
חותכים אותה ותופרים מחדש (מורידים 70% ממנה) היא נשארת בגודל של קיבה של ילד בן 3 בערך מה שגורם לכך שאי אפשר לאכול כמונית גדולות (לפחות בהתחלה לאט לאט זה משתחרר קצת) ואז בגלל שלא מכניסים הרבה אוכל לגוף הגוף משתמש ב"רזרבות" שיש לו (השומנים) וככה יורדים במשקל , צריך לעשות עם זה ספורט ולשמור על אורח חיים חדש ושונה ב360 מעלות מה שמאוד קשוח , יש סיכויים די גבוהים לעלות חזרה במשקל למי שלא מתמיד ושומר על הכללים שהם לכל החיים ויש דברים שאחרי הניתוח אסור לעשות בזמן האוכל/לאכול לכל החיים..
לא ממש כואב , התפרים בבטן מאוד קטנים כן קשה בימים הראשונים אבל הם בהשגחה מלאה בבית חולים ואם כואב מביאים ישר משכך כאבים החלק היותר מציק וכואב זה הקטטר והנקז דם בעיקרון , אחרי 3/4 ימים כמעט ואין כאבים בכלל.
מה שכן נורא קשה לאכול ואי אפשר לסיים מעדן בכלל וזה ניתוח די קשוח ואינטנסיבי באופן כללי אבל לגמרי מציל חיים (: