6 תשובות
infp וכן זה מתאים לי
בסופו של דבר אני חושב שאני entp.
הפעם הראשונה ששמעתי על mbti הייתה בשיחה בסטיפס. דרך השיחה עשיתי את השאלון. בהתחלה את זה של 16personalities, ואח"כ שאלונים יותר טובים. העניין הוא שקיבלתי די הרבה תוצאות שונות. לא הייתי סגור על האישיות שלי. זה הגיע למצב שכדי לדעת יותר טוב שילמתי 50 דולר בשביל השאלון הרשמי. אבל אפילו השאלון הרשמי לא ידע להגיד לי בוודאות אם אני intp או entp. הוא ביקש ממני לבחור לפי "איך שאני מכיר את עצמי", והיה לי קשה לענות. אני הרי בכלל לא בן אדם החלטי.
אחריו גם עשיתי שאלון לפי פונקציות אישיותיות, הוא גם היה די מעניין. מעבר לזה גיליתי שהאישיות שלי, או לפחות המיקומים של כל טיפוס אישיות, קצת השתנו עם הזמן. כנראה שזה תהליך טבעי של התבגרות:) כמו שכבר ציינתי, התוצאה שלי בד"כ הייתה entp ו-intp. אבל הפעם, אחרי שעבר זמן מאז שעשיתי את השאלון הרשמי, את מקומו של ה-intp תפס ה-entj. בכל מקרה המקום הראשון הוא עדיין entp, כנראה שזה מי שאני;)
מה איתך?
הפעם הראשונה ששמעתי על mbti הייתה בשיחה בסטיפס. דרך השיחה עשיתי את השאלון. בהתחלה את זה של 16personalities, ואח"כ שאלונים יותר טובים. העניין הוא שקיבלתי די הרבה תוצאות שונות. לא הייתי סגור על האישיות שלי. זה הגיע למצב שכדי לדעת יותר טוב שילמתי 50 דולר בשביל השאלון הרשמי. אבל אפילו השאלון הרשמי לא ידע להגיד לי בוודאות אם אני intp או entp. הוא ביקש ממני לבחור לפי "איך שאני מכיר את עצמי", והיה לי קשה לענות. אני הרי בכלל לא בן אדם החלטי.
אחריו גם עשיתי שאלון לפי פונקציות אישיותיות, הוא גם היה די מעניין. מעבר לזה גיליתי שהאישיות שלי, או לפחות המיקומים של כל טיפוס אישיות, קצת השתנו עם הזמן. כנראה שזה תהליך טבעי של התבגרות:) כמו שכבר ציינתי, התוצאה שלי בד"כ הייתה entp ו-intp. אבל הפעם, אחרי שעבר זמן מאז שעשיתי את השאלון הרשמי, את מקומו של ה-intp תפס ה-entj. בכל מקרה המקום הראשון הוא עדיין entp, כנראה שזה מי שאני;)
מה איתך?
שואל השאלה:
^^ וואי וואי איזה תשובה ארוכה
הפעם הראשונה שעשיתי את השאלון הייתה לפני כשנה אפילו קצת יותר ויצא לי isfp
ואחרי כמה זמן עשיתי שוב ויצא לי esfp וכמו שאמרתי לא הייתי סגורה אם אני מופנמת יותר או מוחצנת
גם היה איזה ערב אחד שחזרתי ממסיבה והייתי במצב רוח ממש טוב אז החלטתי לעשות שוב ויצא לי בכלל enfp
אבל בהשוואה לכל מה שיצא לי אני חושבת שאני הכי מזדהה ומתחברת לisfp
^^ וואי וואי איזה תשובה ארוכה
הפעם הראשונה שעשיתי את השאלון הייתה לפני כשנה אפילו קצת יותר ויצא לי isfp
ואחרי כמה זמן עשיתי שוב ויצא לי esfp וכמו שאמרתי לא הייתי סגורה אם אני מופנמת יותר או מוחצנת
גם היה איזה ערב אחד שחזרתי ממסיבה והייתי במצב רוח ממש טוב אז החלטתי לעשות שוב ויצא לי בכלל enfp
אבל בהשוואה לכל מה שיצא לי אני חושבת שאני הכי מזדהה ומתחברת לisfp
חחח וואו, כנראה שאנחנו ממש בתקופה שהכל משתנה מרגע לרגע;)
שואל השאלה:
^^ חחח לגמרי
^^ חחח לגמרי
אל תעשו סתם, תקראו על הפונקציות
מבדרים שכמותכם
מבדרים שכמותכם
באותו הנושא: