2 תשובות
אם אתה אוהב אותה זה לא משנה מה אחרים יגידו.. כנראה אתה לא וזה בסדר
אל תיפרד ממנה!!!!ממש לא!זה נשמע שאתה ממש אוהב אותה ואם באמת ככה אז תתגאה כי יש לך את הבחורה הכי חמודה וכייפית בעולם.נקודה. אל תתיחס לאחרים.תחיה איך שאתה רוצה לא כמו שאחרים היו רוצים שתחיה.