10 תשובות
יוטיוב יש שם סרטונים שממש עוזרים ומעבר לזה לרוץ
שואל השאלה:
אבל המטרה העיקרית שלי היא לרדת.. כמובן שאני רוצה להתחטב אבל אני רוצה לרדת כי יש לי בטנית ממש מציקה. ותודה :)
אנונימית
חחח לא מתכוונת ככה. שריר שוקל פי שלושה משומן. כשאת מתאמנת את מפתחת מסת שריר, ושורפת שומן. אז ככה או ככה זה יעלם.
שואל השאלה:
אה אני לא מבינה בזה ממש אז תסלחי לי:') אז לא יהיו לי קוביות אלא תרד הבטנית ויהיו הקווים האלה של החיטוב אם הבנתי נכון? וזה יפה? סליחה על החפירה
אנונימית
אם הבנתי נכון אז כן, ואני חושבת שזה יפה בטירוף.
שואל השאלה:
יש לי שאלה אחרונה- אני צריכה לעשות אימון אחד ביום ברמה הבינונית?
אנונימית
אני ממליצה לך את הקל, פעמיים שלוש בשבוע, כשבין האימונים יש יום מנוחה.
בול. תלוי בגוף שלך. וגם לא בהכרח תרדי, פשוט תתחטבי. אל תסתכלי על משקל, תסתכלי על המראה. אני רואה תוצאות בערך אחרי שבועיים, בהצלחה :)
שואל השאלה:
עם הלוגו של הבטן החטובה והמכנס הכחול?
אני עושה את זאת ועוד אחת של להוריד משקל לנשים.. אני ארד מהר?
אנונימית
לרדת במשקל ב30 יום.