11 תשובות
ללכת בדרכיך
אשמת הכוכבים
ספרייה בפריז
רשימת המשאלות
אחד ועוד אחד
שואל השאלה:
זה רומנטיקה ללא סמאט?
כן.
לא סגורה על אחד ועוד אחד כי קראתי ממזמן אבל כמעט בטוחה שלא.
שואל השאלה:
תודה רבה3>!!!
הבחורים של טומן
יש שם בדיחות מיניות וממש קצת סמאט וגם זה לא ממש נחשב סמאט
סדרה מהממת
שואל השאלה:
לגבי הבחורים של טומן, שהלכתי לסיפריה וביקשתי היא אמרה שצריך אישור של אמא כי זה ממש לא לגיל שלי (13)
הבחורים של טומן זה רומן אירוטי
אבל לדעתי אפשר גם מגיל 15
^^ די בטוחה שהיא אמרה את זה בגלל שיש טריגר של אלימות במשפחה ויש שם קטעים קשים.
שואל השאלה:
היא אמרה שבגלל שיש שם קטעים אירוטים
תקשיבי שבקושי יש שם אולי רק בספר הרביעי קצת
זה יותר רומנטיקה כזה