8 תשובות
מצטרפת^
תנסי באמת להתרחק ממנו לאט לאט, אני מאמינה שזה קשה בהתחלה אבל תני לזמן לעשות את שלו
תנסי באמת להתרחק ממנו לאט לאט, אני מאמינה שזה קשה בהתחלה אבל תני לזמן לעשות את שלו
שואל השאלה:
אנחנו בריפלי וניסיתי לא לענות וזה והוא שואל במציאות ותמיד אני אומרת שהכל בסדר ועונה לו אחרי דקה
אנחנו בריפלי וניסיתי לא לענות וזה והוא שואל במציאות ותמיד אני אומרת שהכל בסדר ועונה לו אחרי דקה
תדברי איתו. הייתה לי חברה שרציתי לנתק קשר. אז לא דיברנו יומיים והיא אמרה שזה ממש רצח אותה ואז דיברנו לעכשיו החברות הרבה יותר טובה. אם לא עובד אז תנתקי קשר לאט לאט
את תשרדי בלעדיו ולהפך דווקא יהיה לך יותר טוב
שואל השאלה:
זה ממש קשה ניסיתי ואז הוא אמר שהוא מאכזב הרבה ואז פשוט השיחה התחלפה לא יודעת
זה ממש קשה ניסיתי ואז הוא אמר שהוא מאכזב הרבה ואז פשוט השיחה התחלפה לא יודעת
שואל השאלה:
pitta-
אני ממש אוהבת אותו ממש לא חושבת שאהיה מסוגלת בלעדיו וזה עצוב
pitta-
אני ממש אוהבת אותו ממש לא חושבת שאהיה מסוגלת בלעדיו וזה עצוב
תתרחקי באלגנטיות
תזמי פחות פגישות, תשלחי פחות הודעות,
תזמי פחות פגישות, תשלחי פחות הודעות,
תתרחקי לאט לאט..