8 תשובות
אלכסנדר מקויין עולה ככה תבדקי בפקטורי
שואל השאלה:
נו כן בגלל זה אמרתי במחיר נורמלי
מחיר של איזה 300-500 לא איזה אלפיים
ובפקטורי זה 2000
נו כן בגלל זה אמרתי במחיר נורמלי
מחיר של איזה 300-500 לא איזה אלפיים
ובפקטורי זה 2000
אנונימי
את יכולה לקנות פייק ב300-500
אבל אל תקני
שואל השאלה:
מאיזה מקומות?
ולמה לא
מאיזה מקומות?
ולמה לא
אנונימי
לא חושב שכדי לך לקנות פייק רואים שזה פייק דבר ראשון ב את הורסת יצירת אומנות של בן אדם שישב שעות לעצב נעל ובא מישהוא וגנב לו תרעיון את מקדמת ילדים מסכנים שמרווחים דולר להיום לייצר את הפייקים מה שבא לך
שואל השאלה:
גבר זה כולה נעל נראה לך אכפת לי אם זה מקורי או לא
גבר זה כולה נעל נראה לך אכפת לי אם זה מקורי או לא
אנונימי
אחי תעשה מה שבא לך מה אתה שואל אז
באותו הנושא: