10 תשובות
למה שתרצי להוריד אותם?
להוריד משקל
אל, תתגאי בהם
אנונימי
אל תורידי אותם את יכולה לעשות להם atrophy אבל אין שום סיבה זה סתם בזבוז
שואל השאלה:
אני לא מתאמנת.
כדי להוריד במסת השריר צריך שהגוף ישתמש במסת השריר כמקור אנרגיה, זה יקרה רק אם לגוף יחסר מקורות אנרגיה כמו פחמימות, אז להרעיב את עצמך זה לא אופציה אז פשוט הגוף שלך בשלב מסויים ישתמש בשרירים כמקור אנרגיה שלא יהיה לו מקור אנרגיה חלופי
שואל השאלה:
אני לא מרעיבה את עצמי
הבנתי שלא, אני אומר בכללי כדי להוריד מסת שריר הגוף צריך להשתמש בשריר כדי ליצור אנרגיה
תתגאי בהם אל תשני את עצמך
למה שתעשי את זה ? ו