9 תשובות
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
לא...לא
אנונימית
כן
רוב הסיכויים שישנן בנות כאלו.
לא וכבן אני לעולם לא ירים יד על בחורה גם לא באלימות חוץ מפעם אחת שבת זוג של חבר התחרפנה כי הוא בגד בה והיא רצצה להרביץ לו חזק והייתי חייב לנעול עליה בשביל שלא תעשה נזק ולהפריד בניהם
והפעלתי עליה הרבה כוח ככה קטנה חזקה בטירוף אבל לא הרבצתי חלילה
מה יענו הפלות ואיגרוף בצחוק כזה? כן אני ובעלי בתחילת הזוגיות היינו רבים המון מכות בצחוק כמובן.. זה היה מצחיק וכייף ומשחרר, קצת ספורט וגם כי פשוט כייף לשמוע "וואו את חזקה יחסית לבחורות" חח כמעט ואין מישהי שלא נהנת לשמוע זאת, עכשיו כבר הפסקנו אבל פעם הוא היה מתאגרף בחוג מקצועי ולמד קרב מגע שנים והיה נחמד שהוא היה מלמד אותי ואז מתחילים לריב וליישם (לא בכואב כמובן) זה היה מרים מצב רוח ומכניס אותנו למצב כפית.
כאילו סתם מכות בצחוק? כזה נגיד בכתף או דחיפות?
חח מה הבעיה בזה כולם עושים את זה גם לחברות הכי טובות שלי
חח מה הבעיה בזה כולם עושים את זה גם לחברות הכי טובות שלי
אנונימית
באותו הנושא: