10 תשובות
לא
לא
זה לא טוב... אבל גם לא רע, אם אתה לא מחפש מישהי לחתונה עכשיו אז לא חושב שזה טוב
לא, חיים שלך בחירה שלך.
זה יכול להיות לא טוב, כי אז תמצא את עצמך שולל הרבה בנות שיכלו להיות בת זוג נהדרת עבורך. אני אומר שתמיד עדיף להתפשר גם אם הסטנדרטים שלך גבוהים
זה לא רע.
זה מצמצם לך את האפשרויות, אם אתה רואה את זה כדבר רע אז כן זה רע אבל לא בקטע מוסרי
לא, רק תדאג שהם תואמים את הרמה שלך