6 תשובות
גם אני הייתי כןעסת
אנונימית
הגיוני כן תלוי עד כמה
תדברי איתה תנסי להבין את הסיטואציה ותגידי לה שבנית עלייה וזה היה חשוב לך
תדברי איתה תנסי להבין את הסיטואציה ותגידי לה שבנית עלייה וזה היה חשוב לך
חדמש!
את מגזימה
אנונימית
את לא מגזימה בכלל
אנונימית
הגיוני לכעוס עליה, את לא מגזימה גם אני הייתי כועסת
אנונימית
באותו הנושא: