7 תשובות
כן, מותר פעם ב לאכול. הכול טוב
נראה לי עדיף bbb
את יכולה פעם ב..
כן
אם כבר גאנק אז לא מקדולדס
ואגב זה בסדר פעם בה לאכול
מקדונלדס זה די אחלה ערכים אף אחד לא מדבר על זה.
יש להם ערכים אחלה
ציט מיל לא ציט די בציט די אתה תעלה 3 קילו בציט מיל אתה תעלה100/200