9 תשובות
אני בדרך לשם ...
נאמן בכיר גם ימחק את השאלה הזאת
אבל למה תמונה של אושוויץ
לא ניראה לי שיפנו אליך
את צריכה ליפנות אילהם
^^אה הבנתי כי אומרים שהם רעים..
טני לא חושבת ככה
שואל השאלה:
אז שילמדו לנהל את האתר
בכול מיקרה תפני לאחד מהם:

hela.
https://stips.co.il/messages/150077

-lullaby-.
https://stips.co.il/messages/142985

moonlight.
https://stips.co.il/messages/86055

esoteric.
https://stips.co.il/messages/103302

snow queen.
https://stips.co.il/messages/180109

artemis.
https://stips.co.il/messages/236841

סוף הדרך(לשעבר נאמן בכיר).
https://stips.co.il/messages/90089
שואל השאלה:
הם לא יענו
שואל השאלה:
אבל תודה