27 תשובות
אני בעד
לא.
כן
בטחח
לא להרים יד אבל אפשר להעיר
אנונימי
לאלאלא תן להם שיהנו מקסימום לא מסתכלים
שואל השאלה:
חבל שלא עשיתי את זה היום
חבל שלא עשיתי את זה היום
היית רותה שיעשו את זה לך
שואל השאלה:
שיהנו? שנייה אחת של הנאה לא מגיעה להם
שיהנו? שנייה אחת של הנאה לא מגיעה להם
שואל השאלה:
hayush מה יעשו
hayush מה יעשו
כן בטח
שיכפכפו אותך אם היית מתמזמז
שואל השאלה:
אבל אין לי עם מי חח
אבל אין לי עם מי חח
כן הבנתי את זה חח
מסכים איתך שיחפשו חדר
אנונימי
שואל השאלה:
איך לדפוק אותם פעם הבאה?
איך לדפוק אותם פעם הבאה?
הדרך היחידה לדפוק אותם היא להצטרף אליהם
אנונימי
שואל השאלה:
היה שם מאבטח עם נשק חשבתי להגיד לו לעצור אותם חבל שלא עשיתי את זה
היה שם מאבטח עם נשק חשבתי להגיד לו לעצור אותם חבל שלא עשיתי את זה
שואל השאלה:
אפילו לאיים עליהם עם הנשק במידת הצורך
אפילו לאיים עליהם עם הנשק במידת הצורך
פעם הבאה תתנגש בהם תגיד להם סליחה אפשר לעבור זה יהרוס להם את הרגע
או שתשפריץ עליהם קולה יהיה מצחיק
או שתשפריץ עליהם קולה יהיה מצחיק
אנונימי
שואל השאלה:
או שאדפוק להם אגרוף
או שאדפוק להם אגרוף
שואל השאלה:
או בעיטה סיבובית
או בעיטה סיבובית
פעם הוציאו חוק האוסר על אנשים להתמזמז ברחוב
חבל שלא אוכפים את זה
חבל שלא אוכפים את זה
שואל השאלה:
^ לו רק היו עושים אם זה משהו
^ לו רק היו עושים אם זה משהו
שואל השאלה:
כל עוד לא עושים אז כדאי אנחנו לעשות משהו לא?
כל עוד לא עושים אז כדאי אנחנו לעשות משהו לא?
אני מצטרפת אלייך
שואל השאלה:
תודה חיים שלי
תודה חיים שלי
באותו הנושא: