27 תשובות
אני בעד
כן
לא להרים יד אבל אפשר להעיר
אנונימי
לאלאלא תן להם שיהנו מקסימום לא מסתכלים
שואל השאלה:
חבל שלא עשיתי את זה היום
היית רותה שיעשו את זה לך
שואל השאלה:
שיהנו? שנייה אחת של הנאה לא מגיעה להם
שואל השאלה:
hayush מה יעשו
שיכפכפו אותך אם היית מתמזמז
שואל השאלה:
אבל אין לי עם מי חח
כן הבנתי את זה חח
מסכים איתך שיחפשו חדר
אנונימי
שואל השאלה:
איך לדפוק אותם פעם הבאה?
הדרך היחידה לדפוק אותם היא להצטרף אליהם
אנונימי
שואל השאלה:
היה שם מאבטח עם נשק חשבתי להגיד לו לעצור אותם חבל שלא עשיתי את זה
שואל השאלה:
אפילו לאיים עליהם עם הנשק במידת הצורך
פעם הבאה תתנגש בהם תגיד להם סליחה אפשר לעבור זה יהרוס להם את הרגע
או שתשפריץ עליהם קולה יהיה מצחיק
אנונימי
שואל השאלה:
או שאדפוק להם אגרוף
שואל השאלה:
או בעיטה סיבובית
פעם הוציאו חוק האוסר על אנשים להתמזמז ברחוב
חבל שלא אוכפים את זה
שואל השאלה:
^ לו רק היו עושים אם זה משהו
שואל השאלה:
כל עוד לא עושים אז כדאי אנחנו לעשות משהו לא?
אני מצטרפת אלייך
שואל השאלה:
תודה חיים שלי