27 תשובות
גם אני ככה
גם אני ככה
אנונימי
וואי כן
את לא מוזרה, הכל טוב.
ככה זה. כנל
את לא מוזרה מחזור זה גם ככה קשה אז כל ההורמונים והרגשות מציפים
אצלי זה לא ככה
אני תמיד אוהבת להיות לבד
אבל כל בת היא שונה :)
אני תמיד אוהבת להיות לבד
אבל כל בת היא שונה :)
גמאני ככה
לגביי חבר שלך זה ממש הגיוני רק תסבירי לו למה שהוא לא יחשוב שזה משהו בו והוא יבין ויכבד אם הוא חבר טוב
לגביי חבר שלך זה ממש הגיוני רק תסבירי לו למה שהוא לא יחשוב שזה משהו בו והוא יבין ויכבד אם הוא חבר טוב
כן אני תמיד נהיית יותר שקטה במחזור ופחות רוצה לידי אנשים, וזה הגיוני
כןן!!!!!!!!!
גם אני ככה
גם אני ככה
ככ כן אני לא מסוגלת לדבר עם החברות שלי בלי לצעוק
בול
כן
מחזור זה תמיד מצב רוח חרא
מחזור זה תמיד מצב רוח חרא
כן במחזור אני תמיד יותר סגורה, המצב רוח שלי גם יורד ברמות ואני בקושי מדברת.. לא שולטת על זה
כן וטוב שכך
אנונימית
כן גם אני ככה
אני פחות ככה, אני פשוט עודה את מה שצרעך ומתנהגת רגיל... אני לא אוהבת במחזור להראות יותר מדי רגשות
לא כל אך האמת אבל כל אחד זה שונה כמובן
ככה זה וזה נורמלי לגמרי
גם לי המחזור שלי הופך אותי למדוכאת
זה בסדר
זה בסדר
נפגע יש מצב, כי הוא לא מבין אותך. הוא לא חווה את המחזור. ולא את לא המוזרה היחידה פה חחח גם אני ככה ועוד מלא בנות. זה ההורמונים אין מה לעשות. ובנוגע לחבר ליתר ביטחון דברי איתו.
זה בסדר לגמרי
אני רבה עם כולם אז אין לי עם מי לדבר ואני לבד חח
אני רבה עם כולם אז אין לי עם מי לדבר ואני לבד חח
אני חושבת שזה תלוי באופי אבל זה יכול לקרות לכולם אני ספציפית לא ככה אבל זה לגמרי בסדר
זה הגיוני, למרות שאני בדרך כלל יותר מדברת במחזור
גם אני ככה
אנונימית
באותו הנושא: