2 תשובות
לא יודעת להגיד לך אם זה חיקוי... זה פשוט שתי חברות שונות שהמשקה הוא על אותו עיקרון... כמו קוקה קולה ופפסי- המשקה הוא קולה פשוט של שתי חברות שונות. כמו שיש חלב של טרה וחלב של תנובה..
אנונימית
נראלי שבלו זה כמו חיקוי של אקסל
אבל בתכלס אין לי מושג
אבל בתכלס אין לי מושג
באותו הנושא: