2 תשובות
לא יודעת להגיד לך אם זה חיקוי... זה פשוט שתי חברות שונות שהמשקה הוא על אותו עיקרון... כמו קוקה קולה ופפסי- המשקה הוא קולה פשוט של שתי חברות שונות. כמו שיש חלב של טרה וחלב של תנובה..
אנונימית
נראלי שבלו זה כמו חיקוי של אקסל
אבל בתכלס אין לי מושג