6 תשובות
תגידי שאין סיכוי שאת עושה את זה לבד ושתבוא איתך
שאני הייתי בסופרלנד פחדתי מהכל אבל תפסתי אומץ ועשיתי הכל תאמיני לי שעם היא תעלה על מתקן אחד מפחיד היא כבר לא תפחד ותהיא תבין שזה כיף:-)
אני צפון... העא כן ו.. פשוט תגידי לה שתעלה רק לאחד.. בבקשה בבקשה בבקשהבבקשה ואז תראי לה איך כולם נהנים וזה ותגידי לה כזה נו מאכפת לנסות רק אחד ואז תבדקי אם את אוהבת או לא... אל תיהי בת 6 נוו בבקשה (: (אצלי זה עבד)
תגידי לה שאת לא רוצה לעלות לבד ושאין לה ממה לפחד כי בסופו של דבר אלה רק מתקנים לא יקרה לה שומדבר רע
שואל השאלה:
חח מגניב, מאיפו אתן?
אנונימית
היי גם אני וחברה שלי נוסעות היום ללונהפארק (;