3 תשובות
באתר או באפקליקציה של רכבת ישראל
בתכנון נסיעה
אין רכבות לגן החיות.
תחנת גן החיות וגם תחנת מלחה הנמצאות בירושלים סגורות מתחילת הקורונה,הקו לא חוזר בגלל מעט נוסעים,הנה תגובת רכבת ישראל:
"פעילות הקו הופסקה בשל מיעוט נוסעים ופעילות הקו המהיר שכמות הנוסעים בו גדלה בהתמדה גם על חשבון הקו הזה.מדובר בקו מיושן שמהירות הנסיעה בו מוגבלת מאחר שהוא עובר בתוואי הררי, מגיע לקצה ירושלים וכמעט ולא רלוונטי כאמצעי תח"צ .עם זאת, הרכבת ממשיכה לטפל בתשתיות הקו, וככל שתתקבל בעתיד החלטה להשמישו לפעילות בתצורה כזו או אחרת, ניתן יהיה לעשות זאת."
סגרו אותה , את יכולה לקחת להתחנה המרכזית של ירושלים (יצחק נבון-ירושלים)
תחנה תת קרקעית