6 תשובות
שואל השאלה:
^^good night אני יודעת שאני רזה אני פשוט לא מצליחה להשמין..
אנונימית
תקחי xs אבל אם את לא בטוחה תקחי s ומקסימום תלכי לתופרת
^^הלוואי עליי... חחח. אפילו לדעתי את צריכה מידה xxs כי את הרבה מתחת לממוצע מבחינת משקל..
נראה לי שתקחי xs
xxs אם יש כי אני מטר63 והזמנתי xs וזה ענק עליי
אני חושב ש xs את רזה מאוד.