8 תשובות
בהחלט
אם זה מולה, היא לגמרי יכולה להעניש אותך בכל זאת.
FML
יאפ
אבל אל תעשה, זה לא טוב בשבילך
AKO
שואל השאלה:
אבל מה בדיוק היא כבר יכולה לעשות אם זה מחוץ לבית ספר
להעניש אותך ביום אחרי, לקבוע שיחה עם ההורים.
בלי קשר להיותה מורה, היא בן אדם.
FML
שואל השאלה:
אוקיי אז היא יכולה לעשות משהו אם אני אקלל אותה אחרי שעברתי בית ספר?
שואל השאלה:
סליחה אני יודע שזה שאלה מוזרה
אחרי שעברת בית ספר לא. אין לה יותר סמכות עלייך.
FML