8 תשובות
בהחלט
אם זה מולה, היא לגמרי יכולה להעניש אותך בכל זאת.
יאפ
אבל אל תעשה, זה לא טוב בשבילך
אבל אל תעשה, זה לא טוב בשבילך
שואל השאלה:
אבל מה בדיוק היא כבר יכולה לעשות אם זה מחוץ לבית ספר
אבל מה בדיוק היא כבר יכולה לעשות אם זה מחוץ לבית ספר
להעניש אותך ביום אחרי, לקבוע שיחה עם ההורים.
בלי קשר להיותה מורה, היא בן אדם.
בלי קשר להיותה מורה, היא בן אדם.
שואל השאלה:
אוקיי אז היא יכולה לעשות משהו אם אני אקלל אותה אחרי שעברתי בית ספר?
אוקיי אז היא יכולה לעשות משהו אם אני אקלל אותה אחרי שעברתי בית ספר?
שואל השאלה:
סליחה אני יודע שזה שאלה מוזרה
סליחה אני יודע שזה שאלה מוזרה
אחרי שעברת בית ספר לא. אין לה יותר סמכות עלייך.
באותו הנושא: