15 תשובות
מעלה
מעלהה
זה ממש לא ישנה לי
אין לי את שניהם אז כן
מעלה:) האנשים הכי שווים הם בלי טיקטוק ואינסטגרם
שואל השאלה:
כן? כי אמרו לי שזה מוזר שאין לי ואני צריכה להוריד... אבל לא כזה בא לי אם לומר את האמת
אנונימית
אל תקשיבי לאנשים תעשי רק מה שטוב לך
טיקטוק מעלה.
אינסטגרם קצת מוריד כי אני מעדיפה לדבר שם אבל זה לא נורא עד כדי כך שאפסול, פשוט כזה באסה
תקשיבי שהאפליקציות האלה יעוותו לך את המציאות
אנונימית
מעלה אני אישית מעדיפה בת זוג בריאה נפשית
לי מעלה פחות כאבי ראש ביחסים גם
לא משנה לי..
אני אוהבת לדבר שם,,,אבל לא מפריע לי
זה נחמד שיש את שניהם בגלל שיש שמה מלא מימים ושטויות ויותר כיף לדבר באינסטגרם מאשר בווצאפ
לי לא מעלה ולא מוריד , אבל כן יבאס מבחינה של הפרטנר שלי לא יבין את המימס או בדיחות אינטרנט שלפעמים הן בדיחות שדבר אחד מתגלש לדבר אחר , וזה קצת יבאס שלא יהיה הומור משותף
( לי נגיד אין משתמשים שאני מעלה דברים רק עוקבת אחרי אנשים מימס וכו)
בכל מקרה כמו פעם שדיברתי עם מישהו והוא שלח לי מימס משנה של 2012 וחשב שזה מצחיק (יכול להיות שהוא סתם היה קצת מוזראבל אם לא אז כן יש מה שנקרא הפרשים