12 תשובות
בהצלחה! יהיה בסדר, גם אם לא הולך טוב תוכל לגשת שוב
אל תפחד ופשוט תעבור אותה
זה קל ממש אם תרגלת
בהצלחה זה לא כזה קשה אחרי שלומדים
הכול יהיה בסדר אתה תעבור אם למדת
שואל השאלה:
תודה
תודה
בהצלחה❤ לזכור שמקסימום לא עוברים עושים שוב לא ביג דיל
אנונימית
היא קלה אחושרמוטה
דבר ראשון, לך לישון, תקום רענן תאכל משהו, ותשמע מוזיקה. אל תיהיה בלחץ או משהו, אם התכוננת תצליח אם לא עדיין תצליח
גם לי יש ב9
בהצלחה
בהצלחה
אנונימית
זה קל אל תהיה לחוץ
בקטנהה יהיה טוב בהצלחה!!
באותו הנושא: