12 תשובות
הוא קשה רצח.
שואל השאלה:
עד כדי כך?
עד כדי כך?
שואל השאלה:
ולמדת בשבילו?
ולמדת בשבילו?
למדתי במשך מלא זמן וואי וידעתי הכל מצויין ברצינות ובכל זאת נכשלתי
ממש לא קשה. המבחן באמת ברמה נמוכה ואם את יודעת את החומר שום סיבה שלא תסיימי אותו תוך דקה.
תלמדי ו*תביני* מחלות, תזכרי סימנים מבדילים, שימי דגש גם על דרכי טיפול וגורמים.
באמת שבקטנה רצח.
וגם אם לא תעברי, תמיד יש מועד ב. אחרי הקורס אף אחד לא שם זין על המבחנים האלה אבל חשוב שתמשיכי לדעת את החומר כי הוא ילווה אותך בכל המשמרות ויעלה את הרמה המקצועית שלך בשטח
תלמדי ו*תביני* מחלות, תזכרי סימנים מבדילים, שימי דגש גם על דרכי טיפול וגורמים.
באמת שבקטנה רצח.
וגם אם לא תעברי, תמיד יש מועד ב. אחרי הקורס אף אחד לא שם זין על המבחנים האלה אבל חשוב שתמשיכי לדעת את החומר כי הוא ילווה אותך בכל המשמרות ויעלה את הרמה המקצועית שלך בשטח
על הטעויות הכי קטנות מכשילים אותך
שואל השאלה:
זה אמריקאי אז זה אמור להיות קל ברמות
זה אמריקאי אז זה אמור להיות קל ברמות
שואל השאלה:
אני באמת יחיסת שולטת בחומר אבל לא מצוין מצוין אני חורשת יומיים עוד קצת מצליחה? כל הסכרת וזה פחות מעניין כי הוא קל וסימנים קלים מחלות לב נשימה בעח וזה..
אני באמת יחיסת שולטת בחומר אבל לא מצוין מצוין אני חורשת יומיים עוד קצת מצליחה? כל הסכרת וזה פחות מעניין כי הוא קל וסימנים קלים מחלות לב נשימה בעח וזה..
כן תקשיבי זה שלך תפסיקי להיות לחוצה מבחן סוף זה באמת בקטנה אני מבטיחה
שואל השאלה:
וואי תודה❤❤❤
וואי תודה❤❤❤
אם זה מעניין אותך וחשוב לך ואת בטוחה בחומר, אני בטוחה שתעברי.
תלמדי מה שאת לא סגורה עליו, ותעברי על מה שאת יכולה, תשנני מדדים ואחוזי כוויות למרות שזה קשה כי יש דברים כמו סכרת שאת יכולה לדעת רק ממדדים גם בלי להיות בטוחה בתסמינים, תשחקי "נחש את המחלה" בגוגל זה סימולציה ממש טובה.
בהצלחה! ❤
תלמדי מה שאת לא סגורה עליו, ותעברי על מה שאת יכולה, תשנני מדדים ואחוזי כוויות למרות שזה קשה כי יש דברים כמו סכרת שאת יכולה לדעת רק ממדדים גם בלי להיות בטוחה בתסמינים, תשחקי "נחש את המחלה" בגוגל זה סימולציה ממש טובה.
בהצלחה! ❤
j.t למה להפחיד סתם? זה שאץ לא הבנת את החומר לא אומר שכולם ככה
לא מורידים נקודות סתם, מורידים אפ טועים אבל אם תלמדי את תצליחי
הוא לא קשה מדי תעשי מבחני דוגמא וגם יש מועדי ב
לא מורידים נקודות סתם, מורידים אפ טועים אבל אם תלמדי את תצליחי
הוא לא קשה מדי תעשי מבחני דוגמא וגם יש מועדי ב