7 תשובות
בגובה הזה ואני אישה
ווהוו
לא תמיד זה נחשב גבוהה
לא, אבל יש מדינות שזה נחשב רק קצת מעל הממוצע (המדינות הסקנדינביות למשל. ובהולנד אם אני זוכרת נכון זה הממוצע)
שוודיה עם אני ךא טועה שמעי לפי המשפחה שלי זה נמוך כל הגברים 1.90 ומעלה דוד שלי הוא 2.05
אני צריכה לטוס לשוודיה למצוא חתן